Vtunnel.com Hakkında

Vtunnel.com Hakkında
Vtunnel nedir ?
Vtunnel bu benim sunucuda bir web sitesi dayalı bir proxy çalıştırın , ve web sitelerini almak için ona bağlanmak , bir CGI proxy hizmeti olarak bilinen şeydir . Bu normalde engellenmiş olur erişim web sitelerine , okullar , şirketler veya hükümetler tarafından web sitesi engelleme kaçınmak için yapılabilir . Ayrıca ziyaret ettiğiniz web kim bilmiyor ki , senin gizliliği korumak için yapılabilir .

Neden vtunnel diğer bazı vekil yerine kullanmalıyım ?
Standart "açık vekiller " aksine , vtunnel özel tarayıcı yapılandırması gerektirir . Ve birçok vekiller aksine , cgi tabanlı veya geleneksel , vtunnel oturumların gerektiren pek çok web sitesi ücretsiz yakınlık çoğunluğu ile çalışmaz vtunnel ile çalışacak demektir HTTP Formu Mesaj yöntemi , izin verir . Kötüye bir sorun haline sürece pek yakınlık yok oysa Son olarak , vtunnel da , dosya indirme sağlayacaktır .

Neden vtunnel güveneyim ?
Herhangi bir proxy üzerinden devam ederek , size göndermek veya vekil sahibine aldığınız herhangi bir veri güveniyorum . Senin güvenini kazanmak için mümkün olduğunca sizinle açık ve dürüst olacaktır . Ben kimim hakkında bilgi için aşağıya bakın ve ben bu hizmeti çalıştırmak neden . Açık vekiller honeypots bilgilerinizi çalmak için , ya da yanlışlıkla açık bırakılabilir ve Tommorow aşağı veya başka güvenilmez olabilir . Vtunnel Ancak , vekil oturumu sırasında gösterilen reklam türetilen kapalı soley para çalışır ve bu nedenle Tommorow aşağı olmayacaktır . Bizim ziyaretçiler kendi gizlilik değeri Çünkü , biz trafik ve reklam gelirlerini kaybetmek diye , sana casusluk bizim çıkarları değil . Hükümet subpenoa sunucu erişim günlükleri teslim etmemizi gerektirecek çünkü , erişim günlükleri düzenli gizliliğinizi korumak için silinir . Kısacası , biz tarama deneyimi yanı sıra anonim değer ve bize duyduğunuz güveni kırmak için hiçbir şey yapmazdı .

Kim vtunnel olduğunu
Vtunnel Gabriel Ramuglia , Gecelik PC bilgisayar tamircisi eski sahibi tarafından yönetilmektedir . Ben de bir kez okula gittim ve çok çeşitli web sitelerine erişimini bloke ediliyor takdir etmedi . Ben de okulda ve iş yerinde sıkılmış insanlar için hitap eden bir tarayıcı tabanlı oyun , Petrol Fight , çalıştırın . Petrol Fight bir oyun olduğundan, potansiyel okullar veya kurumlar tarafından bloke edilebilir . Ben vtunnel kurmak neden bu iki nedeni vardır . Vtunnel popüler alırsa belki hatta bazı para yapacağız ; )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ktunnel , çevrimiçi gizliliğinizi korumak için burada!