btunnel ile syasak sitelere giriş hakkında

BTunnel.com Hakkında
  • BTunnel nedir?
    BTunnel bir CGI Proxy hizmeti olarak bilinen şeydir, bu benim sunucuda Bir web tabanlı bir proxy çalıştırın, ve web sitelerini almak için ona bağlanmak. Bu normalde engellenmiş olur erişim web sitelerine, okullar, kurumlar, ya da hükümetler tarafından web sitesi engelleme kaçınmak için yapılabilir. Ayrıca ziyaret ettiğiniz web kim bilmiyor ki, senin gizliliği korumak için yapılabilir.

  • Neden bazı diğer vekaleten yerine BTunnel kullanmalıyım? 
    standart "açık vekiller", BTunnel özel tarayıcı yapılandırma gerektirir aksine. Ve birçok vekiller aksine, cgi tabanlı veya geleneksel, BTunnel oturumların gerektiren pek çok web sitesi ücretsiz yakınlık çoğunluğu ile çalışmaz BTunnel ile çalışmak anlamına gelir HTTP Formu Mesaj yöntemi sağlar. Kötüye bir sorun haline sürece birçok vekiller yok ise nihayet, BTunel ayrıca, dosya indirmelerine izin verecek.

  • Ben BTunnel güveneyim ki? 
    herhangi bir vekil geçiyor, size göndermek veya vekil sahibine aldığınız herhangi bir veri güveniyorum. Güvenini kazanmak için mümkün olduğunca sizinle açık ve dürüst olacaktır.Ben kim hakkında bilgi için aşağıya bakın ve ben bu hizmeti çalıştırmak neden. Açık vekiller honeypot'lar bilgilerinizi çalmak, ya da yanlışlıkla açık bırakılmış olabilir ve tommorow aşağı olabilir, ya da başka güvenilmez olabilir. BTunnel Bununla birlikte, vekil oturum sırasında gösterilen reklam türetilen kapalı soley para çalışır ve bu nedenle aşağı tommorow olmayacaktır. Bizim ziyaretçiler kendi gizlilik değeri Çünkü, biz trafik ve reklam gelirlerini kaybetmek diye, size casus bizim çıkarına değildir. Hükümet subpenoa sunucu erişim günlükleri teslim etmemizi gerektirir çünkü, erişim günlükleri düzenli gizliliğinizi korumak için silinir. Kısacası, biz tarama deneyimi yanı sıra anonim değer ve sizin bize olan güvenini kırmak için bir şey yapmam.

  • Kim BTunnel olduğunu 
    BTunnel Gabriel Ramuglia, sahibi tarafından yönetilmektedir Gece PC Fairbanks, AK içinde bulunan bilgisayar tamircisi. Ben de bir zamanlar okula gittim, ve çok çeşitli web sitelerine erişimini bloke takdir etmedi. Ben de bir tarayıcı tabanlı oyun, çalıştırmak Yağ Fight okulda ve iş yerinde sıkılmış insanlara hitap. Yağ Fight bir oyun olduğundan, potansiyel okullar veya kurumlar tarafından bloke edilebilir. Ben BTunnel kurmak neden bu iki nedeni vardır. BTunnel popüler alırsa belki o bile biraz para yapacağız;)

  • Ben BTunnel nasıl ulaşabilirim? 
    BTunnel yöneticileri OvernightPC.net [at] BTunnel e-posta ile ulaşılabilir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ktunnel , çevrimiçi gizliliğinizi korumak için burada!