Ubuntu Dns ayarı Değiştirme

Ubuntu önceki yıllarda ciddi gelişmeler sağlayarak ciddi anlamda kullanıcı potansiyelini arttırmıştır. İnternet kullanımının artması ile birlikte Ubuntu’nun gelişmeler sağlayarak bilinirliğini hızlı bir şekilde artırdı. Ubuntu Debian kökenli olup linux türevli işletim sistemine sahiptir. Cononical Ltd sponsorluğu ile geliştirilmiş olup sürekli olarak güncelleştirme ve geliştirilmeye açıktır.
Ubuntu Neden Kullanılmalıdır?
Kurulumunun kolay olması, diğer işletim sistemleri gibi uzun süreli kurulum bekleme sorunu ile karşılaşmazsınız.
Kullanımının kolay olması daha hızlı olması ile birlikte kullanıcıların kullanım esnasında zorlanmayacağı kolay tasarıma sahiptir.
Düzenli olarak sürüm güncellemesinin yapılması eksiklerin giderilip daha üst seviyede ve sorunsuz çalışmasını sağlamaktadır.
Bilgisayarda karşılaştığınız hataları direk olarak servis sağlayıcısına bildirerek sorunların kısa sürede giderilmesini özelliğine sahiptir.
En önemlisi ise bu hizmetin tamamen ücretsiz olmasıdır.
Geniş donanım sürücü desteği olması ile bütün donanımlar sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz.
Görselliğin ön planda tutulduğu yorucu bir tasarım olmaması ile birlikte çok sayıda açık kaynak yazılımlarının gelmesini sağlar.
Ubuntu kullanıcıların yaşadıkları tek problem ise yasaklı sitelere giriş yaparken sorunlarla karşılaşmasıdır. Bu tür sorunlar bütün işletim sistemlerinde yaşanmaktadır. Farklı uygulama ve ayarlar sayesinde diğer işletim sistemlerinde olduğu gibi Ubuntu içinde aynı şeyler geçerlidir.
Ubuntu ile yasaklı Sitelere giriş için ne yapmam gerekiyor? 
Ktunnel Giriş sitemize ait uygulama teknikleri, şu zamana kadar yazmış olduğumuz yüzlerce çalışma sonucunda bir çok işletim sistemine uygun konuları paylaşarak sorunları çözmenize yardımcı olduk. Belirtmiş olduğumuz konular aracılığı ile Ubuntu işletim sisteminden de yasaklanmış sitelere sorunsuz bir şekilde bağlanabilirsiniz.
İşletim sistemi kullanımını bilmeyen kullanıcıların aşağıdaki kısımdaki videoyu inceleyerek daha detaylı bilgi edinebilir, dns ayarlarını değiştirebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ktunnel , çevrimiçi gizliliğinizi korumak için burada!